Профіль: Інклюзивне навчання для дітей з проблемами мовлення.
11 класи з мультипрофільним навчанням.
Рік заснуванння школи – 1965. Мова викладання – українська Кількість учнів –803. Педагогічний колектив школи налічує 98 співробітників, З них учителів – 55, педагогів – організаторів – 1, психологів - 1, соціальних педагогів -1, логопедів - 3, бібліотекарів – 2. Кількість класів – 34. Кількість навчальних кабінетів – 48. Кількість комп`ютерів – 34. Кількість навчальних майстерень – 2. Фонд підручників шкільної бібліотеки становить 33594 екземплярів. Якісний склад педагогічних працівників школи: спеціаліст вищої категорії – 38, спеціаліст І категорії – 9, спеціаліст ІІ категорії –7, – учителів – методистів – 18, – старших учителів – 9, – відмінників освіти – 4, – нагороджених грамотами ГУО – 8, Міносвіти –10, РВО, РУО – 7, 1 кандидат педагогічних наук. Головна мета школи: – забезпечення універсальної освіти; – формування майбутнього інтелектуального потенціалу України; – надання учням науково-теоретичної підготовки. До послуг учнів кімната дитячої організації „Данко”. Створено Раду самоврядування старшокласників. У школі працюють гуртки: „Футбол”, „Волейбол”, „Сучасні танці”, „Театральний”, „Рухливі ігри”, "Весела аеробіка", "У світі орігамі"„Юний стрілець”, "Веселі барви", "Цікавинки англійської мови", "Умілі ручки", "Сінгітай", "У світі музики", "Юний журналіст", "Інформаційних технологій", туристсько-краєзнавчий, "Ліплення". Один раз на місяць виходить шкільна газета „Non Stop”. Традиційні свята: Свято Дня знань, свята до Дня учителя та 8 Березня, концерти для ветеранів Великої Вітчизняної війни мікрорайону „Куликове поле”, День самоврядування, День Святого Валентина, Свято сім`ї, День сміху (1 квітня), шкільні спартакіади, свято Останнього дзвоника, випускні вечори. Школа співпрацює з СЗШ № 8 м. Біла Церква Київської області. Школа має свою емблему, гімн, Статут Ради школи. У школі діє програма створення школи – родини, сформувалась атмосфера емоційного, інтелектуального єднання вчителів та учнів.
New layer...
New layer...
|