Управління освіти
       • Керівництво
       • Підрозділи управління
       • План роботи. Звіти. Колегії
       • Державні закупівлі
       • Бюджет
       • Прозорість та інформаційна           відкритість закладів освіти
       • Документи, розпорядження,
          листи

       • Накази
       • Кадри
       • Вакансії
       • Очищення влади (люстрація)
       • Запобігання корупції
       • Освіта для дітей з тимчасово
          окупованих територій


      • Учитель року
      • Атестація
      • Педагогічна майстерня
      • Інноваційна діяльність
      • Інклюзивна та спеціальна освіта
      • Партнерство в освіті
      • Методична допомога
      • Олімпіади. МАН. Конкурси
      • ЗНО, ДПА

   Інклюзивно-ресурсний центр № 4
   Інклюзивно-ресурсний центр № 13
   Районна профспілка освітян

    Школи, лiцеї, гiмназiї, НВК
    Дошкільні навчальні заклади
    Позашкiльнi заклади
    РАДА «ДНІПРО»

    Інформаційна лінія
    Об'яви
    Книга відгуків

    Звернення громадян

    Національно-патріотичне    виховання юного покоління

    Контакти:

Поштова адреса:
02105,  м. Київ-105,
пр. Миру, 6-А
Тел.: +38(063)319-78-00
Email: dniprosvita@kmda.gov.ua


Міністерство освіти і науки України

Київська міська державна адміністрація

Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Дніпровська районна влада

Нова українська школа

Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут післядипломної освіти

Освітня карта Києва

Київський Палац дітей та юнацтва

Український центр оцінювання якості освіти

Київська Мала академія наук

Україна – НАТО

Консультації з громадськістю

Сучасні заклади освіти - 2024



На головну На головну  
Зробити початковою Зробити початковою  
Додати у вибране Додати у вибране  


Середня загальноосвітня школа № 195 ім. В.І.Кудряшова
Середня загальноосвітня школа № 195 ім. В.І.Кудряшова
Адреса: 02152 Київ, вул. Миколайчука, 17-А

Телефон: +380633197935

E-mail: szo195@ukr.net

Веб-сайт: kievschool95.e-schools.info/news


Профіль:

    Педагогічний колектив школи налічує 66 співробітників.  Школа працює над методичною темою “Форсування життєвих компетентностей кожної особистості шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально- виховний процес“, яку конкретизує у роботі за різними напрямками з різними віковими групами дітей : “Розвиток інтересу до вивчення рідної мови в умовах зміни мовного статусу школи “ у 1-4 кл., “Інтенсифікація навчального процесу як умова розвитку творчості педагогів та учнів “ у 5-11 кл., “Формування духовності школярів засобами позакласної роботи “ у 1-11 кл., “Створення позитивного іміджу школи і освіти в цілому як основа реформу-вання “ у 1-11 кл., “Соціальний захист дитини” у 1-11-х кл. Роботі за різними напрямками сприяє високий професійний рівень колективу школи : серед учителів мають вищу освіту 91% ;        н/вищу – 6%. За категоріями та званнями розподіл такий : - вища категорія – 10- І категорія – 8  - старших учителів – 4 -учитель методист-1-"Учитель року"-4- відмінників освіти – 3 - нагороджених грамотами ГУО – 4, Міносвіти -1 , РВО, РУО –7. Учителі мов, математики, біології, фізики постійно готують учнів-учасників конкурсу МАН “Дослідник”, виставок дитячої творчості. Педколектив школи змінює напрямок роботи у відповідності до сучасних запитів жителів мікрорайону : працююють класи природничо-математичного профілю. Школа планує подальший розвиток цього напрямку навчання дітей. 
    З 2012 року запроваджений дослідно-експериментальний проект " Формування цілісного освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу засобами вальдорфської педагогіки".
    Мета дослідження: дослідити та виявити компоненти вальдорфської педагогічної системи, що створюють умови для формування цілісного освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу. 
    Для вирішення завдань експерименту використовуються загальнонаукові методи:
- теоретичні: вивчення та аналіз законодавчих документів системи освіти, психолого-педагогічних наукових джерел, директивних матеріалів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, узагальнення науково-теоретичних і дослідних даних для побудови системи й виявлення педагогічних умов ефективності організації навчально-виховного процесу інноваційних навчальних закладів;
- емпіричні: спостереження з метою вивчення та отримання первинної інформації, діагностика ( анкетування, опитування, тестування) з метою виявленнянайбільш ефективних засобів організації навчально- виховного процесу;
- педагогічного експерименту з метою здійснення дослідницької роботи, моніторингу змін, вивченння та узагальнення досвіду;
- статистичні: обробка та порівняння результатів аналізу експериментальних даних засобами математичної статистики;
- аналізу продуктів діяльності.
    Основний метод дослідження - комплексний експеримент. 




    Відповідно до Наказу МОНмолодьспорту України від 24.12.2012 № 1479 на базі вальдорфських класів середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 195 ім. В.І. Кудряшова проводиться дослідно-експериментальна робота за темою: «Формування цілісного освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу засобами вальдорфської педагогіки».Науковий керівник - Удод О. А., директор Інститутуінноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України,доктор історичних наук, професор, член-кореспондент НАПН.Мета дослідження: виявити та дослідити компонентивальдорфської педагогічної системи, реалізація яких створює умови дляформування цілісного освітнього середовища загальноосвітнього навчальногозакладу.Для реалізації означених цілей дослідження необхідновирішити наступні завдання:Проаналізувати ідеї вальдорфської педагогіки щодо організаціїнавчально-виховного процесу в контексті сучасної філософії освіти.Дослідити стан розробки та упровадження ідей вальдорфськоїпедагогіки в українській та зарубіжній педагогічній науці та практиці.Узагальнити накопичений психолого-педагогічний досвід роботиустанов вальдорфської педагогіки.Обґрунтувати та експериментально перевірити ефективністьтехнологій, форм та методів навчання вальдорфської педагогічної системи.Розробити систему діагностики та моніторингу особистісногорозвитку учня.Створити банк методичних матеріалів з використаннямальтернативних педагогічних методик і технологій на основі принципіввальдорфської педагогіки.Дослідити та вдосконалити форми організації соціальногосередовища дітей, батьків, вчителів.Оптимізувати навчально-виховний процес загальноосвітньогонавчального закладу засобами вальдорфської педагогіки.Гіпотеза дослідження полягає в тому, що за умови:природовідповідності змісту програм навчання;запровадження ритмічної організації навчально-виховногопроцесу(ритм дня, тижня, року); викладання епохами (кожен зосновних навчальних предметів вивчається на першому «епохальному» уроці, якийтриває дві години, протягом 3-4-х тижнів); особливої структури уроків;інтегрованості навчальних предметів;реалізації феноменологічного підходу у навчально-виховномупроцесі;залучення учнів до художньої та практичної діяльності шляхомвикладання предметів: евритмія, рукоділля, ремесла та технології, курсівобразотворчого та музичного мистецтва, розроблених для викладання з 1 по 11класи;специфічна система оцінювання (тестування, моніторингу)особистісного розвитку учня;супроводження дітей класним вчителем протягом 6-8 років;формування середовища партнерської взаємодії учнів, батьків та вчителів;створення специфічного дизайну приміщень та особливої атрибутики навчально-виховного процесу (одяг, приладдя, інструментарій тощо) формується цілісне освітнє середовище загальноосвітньогонавчального закладу, яке сприяє всебічному розвиткові особистості учня.Практичне значення передбачається в оптимізаціїнавчально-виховного процесу загальноосвітньої школи; розробці системи оцінювання, тестування, моніторингу особистісного розвитку учня; створенні банку методичних матеріалів з використанням альтернативних педагогічних методикі технологій на основі принципів вальдорфської педагогіки; пошуках нових форм організації соціального середовища дітей, батьків, вчителів. Створена модель цілісного освітнього середовища окреслить ефективні елементи організації навчально-виховного процесу в вальдорфській школі, можливі для впровадження в інших навчальних закладах, що дозволить збагатити сучасну вітчизняну освіту педагогічними засобами вальдорфської педагогіки, перспективними з позиції розв’язання задач суспільного виховання підростаючого покоління українців. Відповідальні виконавці:Шастал І. В. – заступник директора з навчально-виховної роботи,Мезенцева О. І. –  координатор від ІІТЗО МОН України.





Співробітники
  Ковальчук Наталія Дмитрівна
       Заступник директора з НВР

  Пасічник Оксана Миколаївна
       Директор

  Середнюк Альона Василівна
       Заступник директора з НВР

  Бабич Лариса Іванівна
       Заступник директора з адміністративно-господарської роботи



 

 

 




    Вхід для користувачів
Логін:    
Пароль:    
   

© 2009-2023. Інформаційна підтримка IT-SOURCE